Het Amerikaanse maatpakkenbedrijf My Suit heeft dinsdag een winkel geopend in Amsterdam. De nieuwe zaak aan het Leidseplein is de eerste overzeese stap van het bedrijf. Waarom Amsterdam? “Dat heb ik ook gevraagd,” zegt Paul Lee die verantwoordelijk is voor de lancering in ons land. “Het blijkt dat Nederland op drie staat van Europese landen […]
“Modevakbeurs Soul Salon zal op alle vlakken vernieuwend zijn”
Amsterdam verwelkomt deze zomer een nieuwe modevakbeurs, Soul Salon. De beurs is gratis toegankelijk voor bezoekers, opent haar deuren in dezelfde periode als De ModeFabriek en Amsterdam Fashionweek en richt zich op de ‘progressieve duurzame markt’, aldus initiatiefnemer Cécile Scheele. “Soul Salon is in het leven geroepen om aandacht te schenken aan een steeds belangrijker […]
Betaal met je maatpak
De exponentiële groei van het Internet of Things biedt financiële instellingen de mogelijkheid zich naast debit- en creditcards, POS en smartphones nu ook te wagen aan hele andere soorten betaalmethoden. In 2020 hebben we een wereldwijd ecosysteem van 24 miljard IoT-verbonden apparaten. Dit betekent dat je alles, wat je ook maar kunt bedenken, in de […]
Altijd al willen surfen in pak? Met dit nieuwe wetsuit van Quiksilver switch je naadloos van de boardroom naar het strand.
Het pak, de True Wetsuit, werd bedacht door de Japanse tak van het Australische modeberijf Quiksilver, in samenwerking met reclamebureau TBWA\HAKUHODO (zie de making of-video hieronder). Vooralsnog is het kostuum van neopreen alleen in Japan verkrijgbaar, voor omgerekend ongeveer 2300 euro. Het zal dus nog wel even duren voordat dit pak gemeengoed wordt op het strand. Voor […]
Maatkleding kopen bij Zano is een beleving
Het gonsde in de regio. Iedereen was benieuwd naar de nieuwe belevingswereld van Zano in Elst. De opkomst bij de opening was dan ook grandioos. De showroom van Zano ademt klasse en stijl uit. Het paradijs voor personal tailoring! Mirjam Bleeker: “We zijn verrast door het enthousiasme en de leuke attenties die relaties ons gegeven […]
Bijenkorf gaat in maatkleding
Warenhuisketen De Bijenkorf gaat zich meer richten op luxe producten van topmerken als Gucci en Armani. Ook wil de warenhuisketen zijn eigen basiscollectie verbeteren met nieuwe stoffen en door goed de trends te volgen. Een kleermaker die ter plekke een pak aanpast, is binnenkort ook in de winkels te vinden. “We willen een volledig aanbod […]